#Myönteistämaanantaita suvitunnelmissa! Brexit-Britannia se vain jatkaa kipuilemistaan – nyt sai lähteä PM Starmer. Onneksi meillä Suomessa riidat ovat kuitenkin melko pieniä ja asiat varsin hyvin, ei ainakaan pilata kesää murehtimalla!🌊☀️#yhdessä
#Myönteistämaanantaita suvitunnelmissa! Brexit-Britannia se vain jatkaa kipuilemistaan – nyt sai lähteä PM Starmer. Onneksi meillä Suomessa riidat ovat kuitenkin melko pieniä ja asiat varsin hyvin, ei ainakaan pilata kesää murehtimalla!🌊☀️#yhdessä